Oooj Oooj

För att göra en LÅNG historia KORT måste jag berätta vad som har hänt ja i fredags så var jag med mikaela och jossan och vi drog hem till mig för att hämta vattenpipan och efter så gick vi till jossan b för att få vatten för annars kan man ju inte röka och därefter så kom david och tim som vi va med och alla va jätte sociala, nej men sen drog tim för att det var kallt så vi gick ner till ica och träffade daniel där och sen gick vi runt och skit. Sen sov mikaela och jossan hos mig, iaf vi hade skitkul sa massvis med roliga saker som jag inte tänker säga men iaf ska inte berätta så mycket men iaf i lördags så var jag med ellen och då hängde marre med till jakan för vi skulle köpa marshmallows och hon skulle köpa present till mig men hitta inget under 100, sen drog vi hem eller ellen hem till sig och vi till oss men jag träffade henne igen senare för vi skulle grilla med måns och craas och då åkte vi till lövsta det var najs och mysigt. Sov inte hos ellen eftersom jag fyllde år nästa dag. I söndags så fyllde jag år men ingen väckte mig på sängen med smörgås eller paket :( men jag gick ner och där sov mami men vaknade när jag kom så jag fick pengar och en tröja :) senare träffade jag jossan och mikaela och så gulliga dom är så hade dom bakat en kladdkaka som vi inte åt upp helt haha. Vi drog till rampen efter en stund men då skulle mikaela hem så jag och jossan stannade kvar och det var ett par st som var där så då började vi prata med dom och var där till 10, jag skulle sova hos jossan så vi skulle hem till mig och då hittade vi en skateboard som vi tog med oss. Sen somnade vi runt ett. I måndags gick vi till skolan och sen så var vi där dom två första lektionerna för vi skulle till sjukgymnasten och där fick jag kolla på jossan när hon gymma haha :D såg skitkul ut men jag följde efter henen och satte mig brevid henne hela tiden, vi åt på donken efter det. Vi åkte tillbaka och stannade vid rampen och sen gick vi med victor till turken och sen tillbaks och då var mickan där så vi var vid rampen en bra stund och sen fick jag ont i huvudet så mikaela sov hos jossan men inte jag. Det var allt från i fredags tills måndag. Jusste när vi skulle till rampen så spottade jossan på mig och sen gjorde jag det på henne så vi sprang runt och spotta på varann jag vet uusch men ändå ;) bråkade ganska ofta fast garvade ihjäl. Jag har haft det kul ifall ni ville veta men nu vet ni vad jag har gjort ungefär. Puss <3
Ps: kan inte ladda upp bilder så ni får nöja er med den här från förra året i think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0