om fem dagar så smäller det :)!

ja nu så är det bara fem dagar kvar tills lilla jag fyller år, längtar inte så mycket som jag brukar för man vet redan vad alla kommer att säga ;P men aja det var väl bara det eller berättar lite kort om idag. Gick till skolan och hade några lektioner men sista lektionen var matte och då när vi väl börjat jobba så börjar jag och jossan bråka eller hon trycker en penna på mig med hård stift .. det gjorde ont :( P sen så börjar vi knuffa varandra och allt skit ;) aja men jag har tagit det chill idag men vem vet vad som händer imorrn. Puss <3

det här kommer hända på min födelsedag !!!!


eller såhär !!!
vad tror ni egentligen om mig? :P

Kommentarer
Postat av: Mikaela Hellström

Haha jag tror den första bilden, typiskt dig. HAHA! älskar dig <3

2009-04-17 @ 06:53:43
Postat av: FELICIA

haha första.. ;p <333333

2009-04-20 @ 16:33:23
URL: http://tengmof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0