Lördagen

ja ni jag skriver aldrig längre för ni skriver sällan kommentarer och så men idag så åkte vi och träffa släkten eller jag och ellen solade i morse och hoppade studsmatta och gjorde lite roliga filmer men iaf träffade släkten för att fira mig, michael och karin så ja. Senare så åkte jag lite moppe sen så runt nio eller nåt så gick jag och ellen till busshållplatsen där en kille började rulla i gräset visste inte vem han va men hasn kompisar men han började prata och shit sen så kom ellens pappa som vi åkte med till barkarby. Vi träffade måns och craas som vi gick till ett dagis och gungade på en gunga och pratade. Vi följde med craas till nånstans för han skulle sova över hos nån och sen gick vi tillbaka och såg spindlar överallt, snacka om att ellen är blåst för måns sa " aah ellen dom kommer efter dig och säger ååh ellen .. " eller något komme rinte ihåg men eleln sa " spindlar kan inte prata och ofta dom vet mitt namn????" haha skitkul. Det är allt från idag orkar inte skriva exakt allt så ni får nöja er med det här så Puss <3

Den va skön eller hur? ;P nja diggar den som gjort den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ellen är ju fett blåst ;s

2009-04-29 @ 16:00:30
Postat av: vanessa

nää menar du?? ;P

2009-04-29 @ 22:22:23
URL: http://vaanessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0