kista centrum

idag så väckte min vackra kusin mig och marre och då åt vi frukost och fixade oss sen så åkte vi till kista och missade ett par bussar innan vi kom iväg men när vi var där så köpte jag en tröja oh marre en bikini överdel medans ellen köpte ett par bruna shorts, två tröjor från hm sen gick vi till gina där vi inte hittade något eller jo debbie som vi inte hade sätt på länge och pratade en stund med henne sen gick vi till din sko där marre köpte ett par sleepin eller hurd et stavas men aja det var allt eller vi gick snabbt till bikbok och där hittade vi inte häller något. Vi åkte hem och åt, var jättehungrig och då kollade vi på min stora feta grekiska bröllop som jag nu har sätt ett par gånger men en till gång skadar väl inte. Har inte gjort så mycket mer idag eller nu sitter jag här framför datan och lyssnar på musik. Puss

vill verkligen ha den här urgulliga tjolen !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ni mobbar mig för hur jag svara hela tiden men jag vet faktiskt att " tjolen " stavas egentiligen kjolen ;D hahahahaha, in your face! <3

2009-04-14 @ 20:59:28
URL: http://ellenhellkvist.webblogg.se/
Postat av: vanessa

haha sameshit, ju du skriver bytta istället för byta i en kort text med 2 meningar, haha in your ff ;) <3

2009-04-15 @ 16:57:39
URL: http://vaanessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0