fyra dagar i umeå

Jag sa att jag skulle till umeå och vi åkte typ på onsdags morron och kom fram på kvällen sov ganska mycket i bilen ;P när vi kom fram hälsade vi på alla sen så gick vi ut med hundarna. Vi lyssnade på högmusik och senare så somnade vi. Nästa dag så åkte vi in till ånäset och åt pizza, sen så tänkte vi att anti säkert hade slutat och så ser vi någon komma och det var han så jag och jossan sprang in till ett hus medans linnea bara står där och glor och då ropar hon på han och då kollar han på henne så det var han. Vi träffade han och hans kompis senare. Jag kan lika bra att säga att vi åkte till ånäset varje dag både dag och kväll :) och träffade några andra dagen innan vi skulle åka tillbaks men vi satt typ längre bort och då såg vi fem pers gå förbi utan att se oss och sen vågade vi inte gå fram till dom för det skulle se fel ut, en utav killarna ropade 08 fan vad sega ni är och så .. men vi gick till dom sen och det var kul eftersom william gillade inte en av killarna och då stod han lite längre bort och gjorde miner och så mot han haha :P men en utav dagarna så liftade vi dit och sen när vi skulle tillbaks så fick vi gå 5km för att ingen bil ville stanna och jag gick efter dom eftersom jag gick lite segare men aja haha skit kul eftersom alla hade druckit lite. Vi lyssnade självklart på högmusik igen på kvällen och då skulle linnea ta ut sin piercing och då kunde hon inte få in den igen och jag och jossan dog av garv sen fick vi va lite snälla och hämta papper efetrsom det sprutade ut blod. Men iaf vi kom hem 7 i söndags. Vi hade iaf jättekul eller iaf jag typ men åker säkert dit flera gånger, hoppas ni har haft det bra nu på påsklovet så vi hörs Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0